Copyright © 2021 by "Rob Nugteren"  -  All Rights reserved  -  E-Mail: info@stichtinglevensblij.nl
    • Missie
    • Visie
    • Doel en Kernwaarden
    • Voor wie
    • Dit doen we (beleid)
      Publicatie Financiën
Ervaringsverhalen
Doneren/Declareren
Stichting Levensblij
Klik op de Ideal knop om te doneren of de huur aan te betalen.

Visie

Ieder individu, ongeacht lichamelijke en/of verstandelijke beperking, heeft recht op een goed en mooi leven. Door het streven naar een waardevol en mooi leven te vertalen naar waardevolle zorg en onderwijs. Door er te zijn, in de directe omgeving van het kind, kleinschalig georganiseerd met familie, ondersteund door zorg en onderwijs op maat, en waar mogelijk ook door hulp van buurtgenoten, kennissen en vrienden. Uitgaan van het kind, de jongere, de (jong)volwassene: wat is een mooi leven voor hen? Hoe zorgen we voor een veilige thuishaven, liefdevolle en sensitieve ondersteuning, zowel thuis als op school? En zorg met compassie, zowel door ouders als andere betrokkenen.